محتویات سبد خرید : ۰ مورد   |   ورود به سیستم   |   عضویت   |   صفحه اصلی   |   سه شنبه ، ۵ بهمن ۱۳۹۵
تعرفه تبلیغات در سایت | English Version
  صفحه اصلی      اخبار فروشگاه های رفاه      برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت رفاه استان خراسان
بولتن داخلی رفاه
سایت رفاه
فناوری اطلاعات
نشریه رفاه ایران
تاثیر سویا در کاهش کلسترول
سویا دارای میزان بالایی از اسیدهای چرب امگا تری omega-3 می باشد.
ظروف مناسب غذا
بعضی از موادی که در تهیه ظروف موادغذایی به کار برده شده اند می توانند در حین پخت و پز وارد غذا شده و اثرهایی را به دنبال داشته باشند....
تاثیر روغن زیتون در بیماری ها
فشارخون بالا زمانی تعریف می ‌شود که میزان فشار خون به طور دائم بالاتر از ۹۰/۱۴۰ میلی ‌متر جیوه باشد. مصرف روغن زیتون به صورت منظم، هر دو فشار خون سیستولی و دیاستولی را کاهش می‌ دهد و مقدار دوز داروهای لازم برای کاهش فشارخون را در بیماران کم می‌ کند.
چهارشنبه ، ۴ شهریور ۱۳۹۴   /   ۰۰ : ۰۰ : ۰    کد خبر: 10834
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت رفاه استان خراسان

 

 

 

 

با حضور عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مراسم تودیع و معارفه مدیریت رفاه استان خراسان برگزار شد.
به گزارش واحد روابط عمومی در این مراسم که با حضور دکتر گل‌زاده عضو هیئت مدیره و مدیرعامل و جمعی از همکاران فروشگاه‌های رفاه استان خراسان برگزار شد آقای ساقیان مدیر سابق فروشگاه‌های رفاه استان خراسان ضمن خوشامدگویی به آقای دکتر گل‌زاده و آقای مهرزاده مدیر جدید فروشگاه‌های رفاه استان خراسان از کلیه همکاران خود در مدت تصدی مدیریت رفاه استان تشکر نموده و برای آقای مهرزاده آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه این مراسم دکتر گل‌زاده با ابراز خرسندی از حضور در شهر مقدس مشهد و دیدار با همکاران خود در فروشگاه‌های رفاه استان خراسان، انتقال و اشتراک تجربیات و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان را از مهم‌ترین زمینه‌های هرگونه تغییر و بهبود یک سازمان دانست و افزود: شرایط کسب و کار در استان خراسان به جهت وسعت استان شرایط منحصر به فردی است و لازمه آن فضایی فعال و تؤام با آرامش است که آقای ساقیان با مدیریت خوب به این مهم دست یافتند.

وی در ادامه با تشریح شرایط شرکت از گذشته تا کنون و با بیان اینکه حضور رقبای قدرتمند و عدم سرمایه گذاری مناسب در ایجاد زیر ساخت‌های لازم شرایط نگران‌کننده‌ای را برای رفاه ایجاد کرده بود افزود: مصمم شدیم طرح تحول راهبردی را در رفاه محقق کنیم و از این رو با مطالعه قواعد کسب و کار جهانی و بررسی دلایل موفقیت و شکست برخی از فروشگاه‌های بزرگ دنیا متناسب با شرایط مالی شرکت، پروژه‌های بهبود برنامه‌ریزی گردید و تغییرات فراگیر را در همه ابعاد شروع کردیم.
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل با بیان اینکه صرفاً این تغییرات در حوزه خرید و یا فروش نیست تأکید کرد: فروشگاه‌ها را باید طوری طراحی کرد که علاوه بر جذابیت بصری، احیاکننده برند رفاه همراه با کیفیت و اعتماد در اذهان مردم باشد. وی اضافه کرد: مشتریان رفاه باید کالا را با قیمت پایین‌تر ولی با کیفیت بالاتر تهیه نمایند.
دکتر گل‌زاده در ادامه اظهار داشت: از ابتدای زنجیره ارزش که ارتباط با تأمین‌کنندگان است باید اصلاحات صورت پذیرد لذا سیستم سفارش‌ کالا باید به صورت مکانیزه و نوع سفارش‌گذاری باید مبتنی بر فروش کالا با اولویت تأمین کالاهای مورد نیاز مردم در هر منطقه استانی باشد. وی اضافه کرد: مهم این است که کالایی که مشتری نیاز دارد در هرصورت تأمین گردد لذا در حوزه سفارشات کالا باید تعامل با تأمین کنندگان مختلف تقویت شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با توصیه به همکاران فروشگاهی در فراگیری دانش افزود: بحث مدیریت سفارشات دانشی است که مدیران فروشگاهی و سوپروایزرها باید به آن مجهز شوند همچنین مدیریت در زمینه‌هایی همچون فروش، بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، ارتباط با مشتریان و چیدمان کالا باید مبتنی بر روش‌های اصولی و علمی مورد توجه جدی قرار گیرد.

دکتر گل‌زاده با تأکید بر اهمیت زیرساخت‌های لازم برای اداره شرکت گفت: از جمله زیر ساخت‌های مهم، استقرار سیستم یکپارچه سازمانی (ERP) است که مستلزم اصلاح و باز طراحی فرآیندهای کاری در همه حوزه‌ها به خصوص در حوزه‌های بازرگانی و مالی است.

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل با رقابتی خواندن فضای کنونی کسب و کار افزود: در کسب و کار خرده فروشی زمانی به سودآوری خواهیم رسید که تکرار خرید صورت پذیرد و صرفاً یک یا دو بار خرید مشتریان سود آور نیست بلکه خریدهای متعدد همراه با رضایت آنان مورد انتظار است. در همین راستا راه‌اندازی باشگاه مشتریان در بعضی از فروشگاه‌ها به صورت پایلوت در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه آن چه حائز اهمیت است نوع رفتار و مدیریت ارتباط شما با مشتریان محترم خواهد بود.

دکتر گل‌زاده با تاکید بر فرهنگ‌ سازی و اصلاح الگوی خرید توسط رفاه افزود: باید نوع جدیدی از الگوی خرید را جایگزین کرد تا سلامت خانواده ایرانی با خرید از رفاه تضمین شود و در کنار آن سود اقتصادی برای شرکت نیز محقق گردد.
عضو هیئت مدیره و مدیرعامل به چشم انداز تدوین شده برای رفاه اشاره کرد و افزود: در مسیر پیش رو باید فروشگاه‌های رفاه، بزرگترین و برترین شبکه فروشگاهی کشور در ارائه خدمات به مردم عزیز باشد که این امر مهم مستلزم همدلی، همراهی و ارتقای دانش سازمانی تمامی همکاران است.
وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارائه خدمات فروشگاهی به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه مذکور و احداث فروشگاه‌های بزرگ در مناطق مختلف کشور‌ همچنین خرید بزرگ‌ترین هایپر‌مارکت ایران در شهر تهران خبرداد و اظهار امیدواری کرد که با همت و تلاش جمعی کلیه همکاران یک مفهوم ایرانی اسلامی از مجموعه فروشگاه‌های رفاه در اذهان ایجاد شود.
دکتر گل‌زاده عضو هیئت مدیره و مدیرعامل ضمن تقدیر از زحمات و خدمات آقای ساقیان در مدت تصدی مدیریت رفاه استان خراسان از آقای مهرزاده به عنوان مدیری پرتلاش، با سابقه و با تجربه کاری مناسب یاد کرد و با اهدای حکم سرپرستی رفاه استان خراسان برای وی آرزوی موفقیت نمود.
واحد روابط عمومی شرکت نیز ضمن تبریک به آقای مهرزاده برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی می‌نماید.

  مشاهده نسخه قابل چاپ    آرشیو خبر
ق‍‍اب‍ل‍م‍ه گ‍ر‌ان‍ی‍ت ۲۴پ درپ‍ی‍رک‍س ‌اس‍ت‍ی‍ل RIZOLIپ‍‍ارس‍‍ان
مارک : psd
قيمت : ۱,۱۷۵,۰۰۰ ریال
سماور گازسوز مدل شهاب
مارک : هومت
قيمت : ۲,۰۷۰,۰۰۰ ریال
دس‍ت‍م‍‍ال ‌آش‍پ‍زخ‍‍ان‍ه gardeon
مارک : معمار زاده
قيمت : ۴۰,۰۰۰ ریال
س‍ی‍ن‍ی م‍لام‍ی‍ن ‌آرک‍وم‍ی‍ن
مارک : پردیس ماهان
قيمت : ۹۸,۸۰۹ ریال
آخرین کالاهای مشاهده شده :
هیچ موردی وجود ندارد.
صفحه اصلی | مدیران | تماس با ما